Geleceğimiz Emin Ellerde..

30 Ağustos 2008 Cumartesi by BeşiktAşK

Yer İstanbul Büyükçekmece...

Büyükçekmece yada çevresinde yaşayan arkadaşlar bilir Büyükçekmece sahilini.Henüz 2 saat önce karşılaştığım ve gururdan gözlerimin dolduğu olayı aynen aktarıyorum.Brijeg maçı için 4 arkadaş gittik biletlerimizi aldık ve sahile indik amaç keyif olsun sahilin rüzgarıyla beraber maçta olacakları hayal edelim.Oturduk banka ve çevreyi seyretmeye başladık.Yanımıza 8-9 yaşlarında bi çocuk geldi üstünde orjinal olmayan Beşiktaş forması.Orjinal olması önemli mi 8-9 yaşlarındaki kardeşimizin içinde Beşiktaşkı varken.Çağardık çocuğu yanımıza.Muhabbete saralım dedik nasıl Beşiktaşlıymış öğrenelim.

Biz: Ne zamandır Beşiktaşı tutuyorsun

Kardeşimiz: Abi doğduğumdan beri

B:Hiç maça gittin mi?

K:Gitmedim ama çok istiyorum

B:Maçları takip ediyormusun

K:Babam bazen götürüyor o zaman izliyorum erken yatıyorum akşamda izleme şansım olmuyor

B:Hiç maça gitmemişsin fazla izlememişsin nerden bu Beşiktaşlılık

K:ABİ ÖNEMLİMİ GİTMEK İZLEMEK İÇİMDE VAR(Bu cevabı veren 8-9 yaşında)Bizde bi şaşkınlık verdiği cevaplardan kaynaklanan ama Beşiktaşk bu hakkı var kardeşimizin.

Neyse muhabbeti bitirdik kardeşimiz ayrıldı bizden 2 metre yürüdü 2-3 lavuk 20-25 deişen yaşları üzerinde renkli formaları bizim kardeşimizi dalgaya almaya kalktılar.Lavuklar başladı konuşmaya gel koçum buraya buyur abi dedi kardeşimiz sana hiç yakışmıyor bu takımın forması bırak sen o takımı gel febeli yapalım seni formanıda verelim.Bizim kardeşimiz önce alttan aldı yok abi ben Beşiktaşlı doğdum Beşiktaşlı ölürüm.Koçum şampiyonluk bile görmeden ölüceksin kendine yazık etme burdan sonra olay patladı zaten çocuk "Koçum biz şerefimizle şampiyon oluyoruz en azından sizin gibi o.... ç....luğu yaparak değil" kardeşimizin bu lafı bizi birkez daha gururlandırdı.Lavuklar sinirlendi tabi sen nası konuşuyorsun lan abilelerinle p.. falan tabi ondan sonra olaya bizde girdik yine bi kaç ezik pataklamak zorunda kaldık ama olsun.Bir Beşiktaşlının hiçbir zaman eyvallah etmeyeceğini 20-25 yaşlarındaki lavuklara 8-9 yaşındaki ufacık stad görmemiş,şampiyonluk nedir bilmediği 2-3 yaşlarında yaşamış bir kardeşimiz öğretti.Beşiktaşımızı seven böyle çocuklar oldukça sanırım bizlerinde sırtı yere gelmeyecektir.Tabi bunları da düşününce akşam halısaha maçım için yanıma aldığım Beşiktaş formamı kardeşime büyük bi zevkle hediye ettim.Gönül isterdi yeni alınmış forma vermek ama şartlar el vermedi.

Helal olsun sana kardeşim.

Filed under having

2 yorum:

Adsız dedi ki...

koçum benim helel olsun sana yaa.. .

Adsız dedi ki...

Off off off..

Geleceğimiz harbidende emin ellerde..

Okurken duygulandım be..